Клієнтоорієнтований сервіс: який він?

Ми, як ніхто інший, розуміємо, що клієнт та його комфорт - це основна задача бізнесу у сфері послуг. А клієнтоорієнтованість – це потужна складова успіху і цікава тема для обговорення.

Тому в передачі “GOROD “S” генеральний директор мережі хімчисток UNMOMENTO Світлана Юлдашева розповіла як сформувати якісний бренд, мотивувати людей надавати якісний сервіс та створити відносини з клієнтом на все життя, а також поділилася своєю філософією спілкування з клієнтом.

Дякуємо прекрасній Сніжані Єгоровій за можливість стати гостями цікавого та актуального проекту на Радіо Київ 98fm!

Всі відео
​Коллектив UNMOMENTO свидетельствует Вам свое почтение и благодарит ​з​а проявленный интерес к нашей Компании. ​Будем рады быть Вам полезны!
Директор по развитию , Черныш Александр, тел: 495-2-495, моб: 067 322 73 93