ХІМЧИСТКА ЯК БІЗНЕС

Відкриття власного бізнесу – думка, над якою замислюється кожна сучасна людина хоча б один раз у житті. Незалежність і самореалізація, бажання працювати на себе і втілювати будь-які ідеї, збільшення доходу і можливість заняття улюбленою справою - причини, що спонукають людей, відмовлятися від роботи за наймом і починати власну підприємницьку діяльність. Безумовно, разом з цим приходить і велика відповідальність, різні стратегічні, фінансові, операційні ризики і т. д. Багато в чому все залежить від сфери діяльності, в якій Ви хочете почати свій бізнес, її особливостей і факторів впливу.

 

На сучасному етапі розвитку ринку України хімчистка як бізнес - перспективна сфера для відкриття власної справи. По-перше, даний сегмент розвивається, попит на подібні побутові послуги зростає, адже все більше з'являється виробів, які потребують професійного догляду, та й корпоративні клієнти мають потребу в чищенні спецодягу співробітників або прибиранні офісних приміщень.

 

Мережа хімчисток UNMOMENTO працює на ринку побутових послуг з 1996 року і донині залишається лідерами даної сфери. Ми не з чуток знаємо, як це відкривати бізнес "з нуля" і завойовувати лідерство, постійно розвиватися і вдосконалюватися, задовольняючи всі потреби клієнта. У цій статті ми хочемо поділитися досвідом і розповісти про важливі етапи відкриття, які можуть бути корисні підприємцю, що починає бізнес у хімчистці.

 

Безсумнівно, будь-яка діяльність починається з аналізу ринку, виходячи з якого формуються основні особливості сфери, бар'єри входу в галузь і складається бізнес-план, що обов'язково включає в себе наступне:

- визначення формату хімчистки і категорії споживачів, на які вона буде орієнтована;

- прогнозування обсягу продажів, попиту на послуги, середнього чека і т. д.;

- необхідне технічне оснащення і вибір приміщення під виробництво і пункти;

- витрати на персонал, оренду, логістику і т. д.

 

Вибір технології чищення - один з ключових етапів, оскільки від нього залежить подальше технічне забезпечення виробництва, вимога до його безпеки і дотримання певних норм, а також майбутній спектр послуг і всі розрахунки. На сьогоднішній день для обробки виробів в хімчистці використовується аква-чистка, вуглеводнева і суха чистка розчинниками. Всі методи мають свої особливості, переваги і застосовуються для різних матеріалів і забруднень. Тому ми рекомендуємо все ж таки не обмежуватися однією технологією і створити умови для аква-чистки і сухого чищення. Це дозволить Вам надавати широкий діапазон послуг і не втратити потенційних клієнтів.

 

Далі йде фінансова частина. Важливо прорахувати всі стартові витрати (юридичні послуги, оренда, обладнання, маркетингові та кадрові витрати і т.д.); щомісячні витрати (податки, орендна і заробітна плати, комунальні платежі, обслуговування технічного оснащення, витрати на просування, логістику і т. д.); і, звичайно ж, сформувати резервний фонд для непередбачених ситуацій. Після необхідно офіційно зареєструвати підприємство.

 

Наступний крок - необхідно вибрати приміщення, де буде розташовуватися Ваша хімчистка. Це може бути як окрема будівля, так і оренда в торговому центрі або житловому будинку (у випадку, якщо Ви застосовуєте тільки аква-чистку). Важливо, щоб приміщення знаходилося не тільки в місці скупчення потенційних клієнтів, але і відповідало всім санітарним і технологічним нормам: дотримання висоти стель і загальної площі хімчистки, систем комунікації та інженерних мереж; поділ зон прийому-видачі речей із зоною чистки; оснащення двома виходами, місцями для паркування і т. д.

 

Після слідує закупівля професійного обладнання (машини чищення, пароманекени, прасувальні верстати, кабіни для виведення плям) і чистячих препаратів, кількість яких залежить від запланованої продуктивності. Ми рекомендуємо не економити на обладнанні і препаратах, а закуповувати їх у перевірених компаній з хорошою репутацією і провідних виробників.

Це допоможе вберегти Ваш бізнес від додаткових розтрат на ремонт, обслуговування і купівлю нового оснащення, а також викликати довіру клієнтів.

 

Варто звернути увагу і на підбір персоналу Вашої компанії. Бажано на початковому етапі формувати штат з досвідчених співробітників і детально прописати стандарти роботи, щоб виключити можливі затримки і забезпечити максимальну продуктивність. В майбутньому не забувайте про підвищення кваліфікації Вашого персоналу і організовуйте різні тренінги, семінари, курси.

 

Фінальний крок у відкритті власної хімчистки - це витрати на її просування. Рекомендуємо приділити особливу увагу створенню айдентики бренду, щоб Ваша компанія була такою, що запам'ятовується і впізнаваною для клієнта. Використовуйте для просування оффлайн і онлайн інструменти реклами, не забувайте про бонусні програми та актуальні пропозиції для клієнтів.

 

Для підприємців, які хочуть розпочати бізнес у сфері хімчистки, але побоюються можливих ризиків при відкритті, компанія UNMOMENTO пропонує співпрацю шляхом укладення договору франчайзингу. У нашому арсеналі 25 років досвіду успішної роботи, престижна ділова репутація, інноваційні технології та найкраще обладнання нового покоління! Ми гарантуємо власникам франчайзингового пакета повну сервісну, рекламну підтримку і навчання майбутнього персоналу "з нуля".

 

Ставайте успішними з компанією UMNMOMENTO!

Зробити замовлення
Все статьи
​Коллектив UNMOMENTO свидетельствует Вам свое почтение и благодарит ​з​а проявленный интерес к нашей Компании. ​Будем рады быть Вам полезны!
Директор по развитию , Черныш Александр, тел: 495-2-495, моб: 067 322 73 93